مشتريان مدرن مدام به تلفن‌هاي هوشمند

۸۸ بازديد


مشتريان مدرن مدام به تلفن‌هاي هوشمند خويش دقت ميكنند
تلفن‌هاي هوشمند ديگر فقط يك ابزار نيستند و ديگر تبديل به بخشي از طرز معاش ما گرديده‌اند. در اولِ ظهور تلفن‌هاي هوشمند، مزاياي آن ها براي كسب و شغل هاي كوچك خيلي بديهي نبود. صرفا 10 درصد از مشتريان تلفن‌هاي هوشمند داشتند و حتي مقدار كمتري از اين درصد جمعيت نيز بر روي تلفن‌هاي همدم خويش فعال بودند. امروزه، نزديك به 60 درصد از جمعيت دنيا دارنده يك موبايل ميباشند (و اين آمار براي اروپا و امريكاي شمالي نسبتاً برابر با صد درصد ميباشد) و به همين ادله تغييرات در تعداد يوزرها فعال موبايل حقيقتا پهناور بوده ميباشد.

ثبت اپليكيشن در گوگل پلي
علاوه بر اين آمار نشان مي دهد كه اشخاص بزرگسال نزديك به سه ساعت و نيم از وقت خويش را صرف نرم افزار ها ميكنند. پس منطقي ميباشد كه مردم بخشي از اين روزگار هم بر روي برنامه كاربردي شما صرف نمايند، همينطور درصورتي كه كه برنامه‌هاي كاربردي شما صرفا وابسته به سيستم‌ادله اندرويد ميباشد، بهتر ميباشد يك ورژن از آن را نيز براي سيستم‌دليل IOS ارائه دهيد و بالعكس، تا به‌اين صورت تا حد قابليت و امكان اكثري از يوزرها بالقوه خويش را پوشش دهيد.
ايده‌هايي براي بازاريابي بهتر نرم افزار ها
نسبتاً امروزه همگي مردم از خردسالان نوباوه تا سالمندان از دستگاه‌هاي موبايل به كارگيري ميكنند. براين اساس يك بازار پهناور براي نرم افزار ها موجود است. متاسفانه، بخش اعظمي از برنامه‌هاي كاربردي روزمره دانلود ميگردند و بعضا نيز هيچگاه آيتم استعمال قرار نمي‌گيرند.
براي اينكه مردم برنامه‌هاي كاربردي شمارا از در بين صدها برنامه با امكاناتي شبيه تعيين نمايند، شما نياز به بازاريابي عالي داريد.
معمولا نقطع ي عطف دانلود برنامه‌هاي كاربردي يك سري هفته نخستين نشر آن ها ميباشد. البته در شرايطي‌كه كه جامعه برنامه‌ كاربردي شما و عملكرد‌هاي بازاريابي شما به صورت هميشگي نباشد، نتيجه ها شما نيز كوتاه زمان خواهد بود و نتايجي هميشگي كسب نخواهيد كرد.
شما بايستي يك برنامه بلند زمان را توليد نماييد. براي آغاز، استراتژي بازاريابي خويش را به دو بخش تاكتيك‌هاي پيش از راه اندازي و بعداز فعال سازي تقسيم نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.