پيگيري معمولي اكانت‌ها و تراكنش‌ها

۹۰ بازديد


آساني يكي‌از ديگر از دلايلي ميباشد كه به كارگيري از نرم افزار انتقال وجه را فراگيرتر نموده است. شماره كارت مبدا را وارد مي كنيد و يا اين كه داده ها آن را به طور ذخيره گرديده در نرم افزار داريد و ميتوانيد آن را از دربين مورد‌ها تعيين فرمائيد. داده ها كارت مقصد را وارد كرده و بعد از آن مبلغ را وارد ميكنيد. هم اكنون سيستم در دوران روزگار خيلي معدود داده ها اكانت مقصد را اكران مي دهد و شما با وارد كردن سر و بقيه داده ها لازم عمليات را تاييد مي كنيد و رسيد ديجيتال آن را اخذ ميكنيد.
پيگيري معمولي اكانت‌ها و تراكنش‌ها

ثبت اپليكيشن در گوگل پلي
هنگامي با عابربانك يا اين كه از روش شعبه‌هاي خزانه سرويس ها انتقال وجه را انجام مي‌دهيد يك رسيد كاغذي اخذ مي كنيد كه در‌صورتي‌كه بخواهيد بعدا اكانت خويش را پيگيري فرماييد و يا اين كه رسيد انجام اين عمليات را براي كسي ارسال فرماييد بدون شك بايستي آن را نگه مي‌داشتيد تا كلام شما سنديت داشته باشد. البته با نرم افزار انتقال وجه عمل شما ريلكس‌خيس ميباشد. هر لحظه كه ميخواهيد مي توانيد تراكنش‌هاي خويش را ببينيد و رسيد انتقال وجه آن را هم اخذ فرمائيد. با اين عمل شما ميتوانيد شل‌خيس اكانت خويش را پيگيري فرماييد و در حالتي‌كه ميخواهيد انتهاي ماه مقدار پول‌هاي واريزي خويش را ملاحظه كنيد سواي هرگونه مشكلي ميتوانيد آنان را بازيابي فرمائيد.
در صورتي يك كسب و فعاليت داريد و حقوق و دستمزد اشخاص را از اين نحوه براي آن ها ارسال مي كنيد مي توانيد رسيد پرداختي‌هاي خويش را كاملا ملاحظه كنيد و هر موقع كه نياز باشد از آن به كارگيري نمائيد. در واقعيت اين اپ‌ها فوايد متعددي براي كسب و امور دارا‌هستند و اكثر دكان‌هاي آنلاين كه در اينستاگرام اجناس خويش را به فروش ميرساند از روش انتقال وجه آنلاين به راحتي و در ثانيه مي توانند سفارشات مشتريان را راز و سامان بدهند.
دسترسي ريلكس
نسبتاً هر هر كه يك موبايل گوشي هوشمند داراست قادر است از نرم افزار هاي انتقال وجه به كار گيري نمايد. به راحتي روي تلفن همراه‌هاي تلفن همراه نصب ميگردد و شما حتي نيازي نداريد به خزانه برويد و اكانت خويش را تاييد نمايد. صرفا با احراز نام‌و‌نشان شما از روش شماره تلفن‌تان مي تواند سرويس ها گسترده‌اي را در چنگ شما قرار بدهد. معمولا يك نرم افزار پرداخت تنها سرويس ها انتقال وجه را ندارد و بخش اعظمي از تجهيزات ديگر در آن وجود دارا‌هستند. پرداخت قبض‌ها، پرداخت اقساط وام، رزرو بليط، انجام شغل هاي خيريه، اخذ موجودي و يا اين كه خريد شارژ گوشي از اين روش انجام مي گردد.
دسترسي به نرم افزار انتقال وجه بسيار ريلكس ميباشد  و هر جايي كه به وب متصل باشيد مي توانيد از سرويس ها آن به كارگيري نمائيد. حتي‌در جاده و يا اين كه مهاجرت هم ميتوانيد با دسترسي معمولي به وب تمام عمل‌هاي بانكي خويش را رصد فرمائيد و سرويس ها انتقال وجه را انجام دهيد. فعاليت كردن با اين اپ‌ها هم بسيار شل‌ ميباشد و معمولا از ديد گرافيكي بسيار فن‌اي مي‌باشند و خيلي بي آلايش و سواي هرگونه پيچيدگي مي توانيد عمليات‌هاي بانكي را انجام دهيد.
هزينه‌ي نادر
بعضا عمليات‌‌ نرم افزار‌هاي پرداخت به طور كامل بدون پول مي‌باشند و فارغ از اخذ هزينه انجام مي شوند. به صورت نمونه براي خريد شارژ هيچ ماليات بيش تر‌اي از شما گرفته نمي شود و سرويس ها انتقال وجه نيز با هزينه‌اي بسيار نادر انجام مي گردد و دقيقا مانند عابربانك سواي هيچ هزينه‌ي مازاد سرويس ها بانكي را به شما ارائه مي نمايد.
هم اكنون اين هزينه‌هاي معدود را مقايسه فرمائيد با حالتي كه قرار ميباشد از روش خزانه اين عمل را انجام دهيد. هزينه‌هاي رفت و رجوع و برگشت، آژانس، مصرف بنزين در ترافيك، عقب ماندن از فعاليت و … هزينه‌هايي ميباشند كه به طور بالقوه در بانكداري فيزيكي با آن ها مواجه مي‌باشيد. جدا شدن سيستم‌هاي بانكي هم معمولا براي طولاني تر ما چهره داده ميباشد و بعضي وقت ها بدون چاره بوده‌ايم يك ساعت معطل بمانيم تا سيستم مجددا به رويكرد بيفتد. ولي با نرم افزار انتقال وجه به‌تدريج با اين خطاها مواجه خواهيد شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.