نگهداري از تلفن همراه با بكارگيري كيس و گارد حفظ كننده

۸۷ بازديد


نكته 3: نگهداري از تلفن همراه با بكارگيري كيس و گارد حفظ كننده
ثبت اپليكيشن در گوگل پلي
پذيرش داريد كه نصب گارد يا اين كه كيس هاي نگهدارنده روي موبايل هاي تلفن همراه زيبايي آنان‌را تا حد متعددي پايين تاثير قرار داده  از در ميان ميبرند، البته استعمال از اين ابزارها يكي‌از بزرگترين طريق هاي حفظ از تلفن همراه و ارتقاء ارتفاع قدمت آن‌ها به حساب مي‌آيد. گاردهاي با كيفيتي كه براي تلفن همراه هاي تلفن همراه پباده سازي و ايجاد ميشوند در طول بروز حوادثي همچون افتادن موبايل از دست استفاده كننده ميتوانند بخش عظيمي از انرژي وارد بر دستگاه را جذب نمايند و براين اساس از آمدن كل انرژي به تلفن همراه پرهيز نمايند. همينطور به كارگيري از گارد در خيلي از مورد ها منجر نجات كشف كردن تلفن همراه در وضعيت هاي خاصي مثل افتادن آن در آب هم مي شود. پس مدام موبايل خويش را به يك كيس يا اين كه گارد مطلوب مجهز فرمائيد:
قطعا بخوانيد:  تعمير يا اين كه ردوبدل دكمه پاور آيفون ۷نكته 4: محافظت از تلفن همراه با خلق مطلوب!يكي‌از مطرح ترين مسائلي كه در محافظت از موبايل موءثر ميباشد، مرتبط با جور رفتاري مي شود كه شما با آن مي كنيد! متاسفانه اكثر زمان ها اشخاص اخلاق و رفتار صحت با تلفن همراه ندارند، مثلا موبايل را پرت مينمايند يا اين كه در طول كشيدن سيم شارژر يا اين كه هندزفري هيچ توجهي به سوكت شارژ و جك هندزفري ندارند و سفت آن را ذيل كشش قرار مي دهند. تمام اين مسائل به ندرت سبب ساز به زخم ديدن موبايل مي گردند. عمل كردن با تلفن همراه با دست تر، اعتنا نكردن به محل قرار دادن موبايل روي مبل، تخت غيره تمامي از مسائلي مي‌باشند كه ميتوانند به آساني عاملي شوند كه به تلفن همراه شما زخم برسانند. پس يكي مهمترين اصل هاي نگهداري از موبايل صحيح كردار كردن با آن ميباشد.
نكته 5: حفظ از تلفن همراه با پاك كردن عصر‌اي آنهمت فرماييد دائما موبايل هوشمند خويش را در مدت هاي وقتي مشخصي منزه فرمائيد. وجود گرد و غبار در شيارهاي تلفن همراه ميتواند سبب به كاهش كيفيت خنك كاري دستگاه شود. همينطور قابليت نفوذ اين گرد و غبار در درون موبايل هم موجود است. پس مدام عملكرد فرمائيد تلفن همراه خويش را در بازه زماني هاي وقتي مشخص و معلوم پاك فرمائيد. اين فعاليت را با دستمال مطلوب انجام دهيد و هيچ زمان از آب براي تزكيه تلفن همراه به كار گيري نكنيد. پس در‌صورتي‌كه به تامل محافظت از تلفن همراه گوشي خويش مي‌باشيد، بهتر ميباشد مدام آن را منزه نگه داريد.
بيش تر بخوانيد: تعميرات تخصصي تلفن همراه هاي آيفون اپل در تلفن همراه ياري

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.