برنامه نويسي اندرويد به من آموخت

۷۵ بازديد


فعلا وقت درس پس دادن ميباشد.

ثبت اپليكيشن در گوگل پلي

كليه ما ياري‌هاي متعددي از وب و اشخاص پيرامونمان اخذ كرده‌ايم. هر زمانه با مشكلي مواجه مي شويد، او‌لين چيزي كه انجام مي‌دهيد گوگل كردن آن خلل و كليك كردن روي اولي سود كه معمولا StackOverflow ميباشد است. گهگاهي كه شتاب داريد با نسخه برداري و پيست كردن كدهاي شايسته ترين جواب، كارتان را جلو ميبيريد. تا شرايط كنوني به تعداد كتابخانه‌هايي كه به طور بدون پول از گيت‌هاب دانلود كرده‌ايد و با به كارگيري از آن دوران زمانه توليد برنامه را به طور چشمگيري كاهش داده‌ايد دقت كرده‌ايد؟ آن كتابخانه را يك نفر وقت گذارده و براي آسايش اينجانب و شما در مشت سايرافراد قرار داده ميباشد.
به خيال و خاطر بياوريد روزهايي كه دشوار مشغول مشكلي بوده‌ايد و با جستجويي در وب به ورقه‌اي از يك وب لاگ يا اين كه فروم رسيده‌ايد كه جواب اختلال خويش را آنجا يافته‌ايد. مطلقا فردي كه آن پست را نوشته از نه يك فيلم و تفريح فردي‌اش قبل و براي اشتراك تجربيات خويش وقت نهاده ميباشد. فعلا كه شما به‌اين منزلت رسيده‌ايد دوران جبران اين ياري‌هاست. هرچقدر طولاني تر ياري فرماييد، در قبال بيش تر بهره ميكنيد. مي‌داتم، كليه ما مشقت بار سرگرم شغل هاي خودمان هستيم و به مشقت ميتوانيم روزگار آزادي براي ارشادوراهنمايي ديگر افراد بيابيم؛ ولي عملكرد فرماييد در هفته، دوران كوتاهي را براي شركت كردن و بي نياز كردن جامعه اندرويد در حيث بگيريد.
اينجانب عملكرد كردم درس‌هايي كه درين مسافرت كوتاه از برنامه نويسي اندرويد آموختم را با شما به اشتراك بگذارم. همچنان در حالا پيمودن اين مهاجرت هستم و چيزهاي بيشتري را حافظه گرفته و به اشتراك خواهم گذاشت. اميدوارم اين نوشته ي علمي بتواند لااقل به يك نفر ياري دهد و معاش را پاره اي برايش راحت‌خيس نمايد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.