توسعه نرم افزار چابك

۸۴ بازديد

توسعه برنامه آبشاردر يك پروژه سبك آبشار معمولي ، هر مرحله از پروژه SDLC قبل از شروع مرحله بعدي به طور متوالي در كل انجام مي شود. پس از اتمام يك مرحله ، به طور معمول تيم به آن بر نمي گردد. اين روش به ميزان زيادي به در دسترس بودن الزامات پروژه و چشم انداز روشني از نتيجه نهايي متكي است. تيم پروژه در هر مرحله SDLC با هم كار مي كنند و پس از اتمام نقاط عطف خاص براي هر مرحله ، حركت مي كند.
يك پروژه آبشار بهترين وضعيت براي شرايطي كه پيش بيني مي شود دامنه پروژه تغيير جريان مي كند ، بهترين انتخاب نيست. همچنين گزينه اي مناسب براي پروژه اي نيست كه قصد دارد قسمت هايي از برنامه را در طول مسير توسعه دهد و قصد داشته باشد كه به طور بالقوه به عقب برگردد و آنها را پس از دريافت بازخورد اصلاح كند.

ثبت اپليكيشن در گوگل پلي
توسعه نرم افزار چابكتوسعه چابك روشي است كه از يك روش توسعه مكرر استفاده مي كند. اين در شرايطي مفيد است كه انتظار مي رود نياز يا تغيير دامنه را تجربه كند. هر تكرار توسعه با حداكثر سرعت دوز ناميده مي شود و يك دوره زماني خاص را به طول مي انجامد. به عنوان مثال ، ممكن است يك پروژه شامل بسياري از اسپرينت هاي شش هفته اي باشد. هر چشمه تمام مراحل SDLC را طي مي كند ، زيرا يك چاله چابك بسيار كوتاه تر از يك پروژه آبشار معمولي است. هر مرحله بسيار سريعتر به اتمام مي رسد و بعضي اوقات ممكن است چندين مرحله SDLC به پايان برسد.
 براي باز كردن اين درس ، شما بايد عضو Study.com باشيد. حساب كاربري براي خود بسازيد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.