امروزه موبايل‌هاي هوشمند

۶۷ بازديد


امروزه موبايل‌هاي هوشمند به يك كدام از جالب‌ترين پلتفرم‌هاي درآمدزايي براي برنامه‌نويسان تبديل شده‌است.

ثبت اپليكيشن در گوگل پلي

مهمترين شروع‌‌آپ‌هايي كه در يك سري سال پيشين وارد دنياي كسب‌و‌فعاليت گرديده‌اند، يوزرها سيستم‌استدلال‌هاي اندرويد و iOS را تحت عنوان جامعه‌ي انگيزه خويش تعريف و تمجيد كرده‌اند. بدين ترتيب  با وجود اين فضاي رقابتي جاي تعجب وجود ندارد كه اشخاص يك نرم افزار را آزمايش نمايند، سريع پاكش نمايند و سراغ نرم افزار‌هايي بروند كه پتانسيل بيشتري براي محافظت استفاده كننده دارا‌هستند. يكي از شايسته ترين رويكرد‌هايي كه مي‌قدرت يوزرها را به استعمال مداوم از نرم افزار تشويق كرد ارتفاع قدمت نرم افزار‌ها ميباشد. جذاب ميباشد بدانيد بيش تر يوزرها در به عبارتي لحظات نخستين فعاليت با نرم افزار، شم رضايت يا اين كه عدم رضايت را شم مي نمايد و تصميم ميگيرند نرم افزار را نگه دارا‌هستند و يا اين كه حذف نمايند. 


 
راه و روش‎هاي ارتفاع قدمت نرم افزار‌:
راهبرد عمل با نرم افزاربا اين تصور نرم افزار را پباده سازي نماييد كه يوزرها، هيچ علم و پيش موضوع‌اي ندارند و تا به امروز تجربه به كارگيري از نرم افزار‌هاي گوشي را نداشته‌اند. بدين ترتيب راهبرد فعاليت با نرم افزار را به طور يكسري اسلايد كوتاه و قابل درك تنظيم و در حين اجراي برنامه اكران دهيد. اين پيشگفتار و راهبرد كلي بايستي مشتمل بر مزايا، خصوصيت‌ها و امكان‌هاي نرم افزار نيز باشد.
فردي‌سازي نام نويسيدر ورقه نام نويسي مسلماً آدرس اينترنتي و قابليت و امكان ورود از روش كانال‌هاي اجتماعي را قراردهيد. ورود از روش كانال‌هاي اجتماعي مثل فيسبوك، اينستاگرام و… يك شيوه هوشمندانه ميباشد كه سبب مي شود شما يكسري داده ها فردي از يوزرها مثل سن، جنسيت، علايق و…كسب فرمائيد. پست الكرونيكي فراموش نشود. پست الكرونيكي نيز سبب مي شود بتوانيد يك راه و روش دسترسي براي ارسال روزنامه به مشتريان داشته باشيد و با آن ها در رابطه بمانيد.
ارسال نوتيفيكيشنپوش نوتيفيكيشن يك شيوه تبليغاتي ميباشد كه با به كار گيري از يك سرور به‌فيس غيروابسته به تيم‌اي از تلفن همراه‌ها و تبلت‌ها ارسال ميشود. در واقع با استعمال از اين طريق،  تبليغي به دست استفاده كننده خواهد رسيد. نكته قابل توجه در ارسال پوش نوتيفيكيشن‌ها اين ميباشد كه چطور از اين قابليت و امكان استعمال كنيم تا براي يوزرها مزاحمتي ساخت نشود.
مجوزهاي دسترسي نرم افزارهر نرم افزار در حين نصب، دربرگيرنده مجوزهاي مختلفي ميباشد كه استفاده كننده در او‌لين تعامل با نرم افزار مشاهده مي‌نمايد. بهتر ميباشد عامل به كار گيري مجوزهاي مختص را به استفاده كننده توضيح دهيد. به عنوان مثالً در حالتي‌كه جواز دسترسي دوربين موجود هست به استفاده كننده توضيح دهيد اين جواز به چه برهان قرار داده شده‌است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.