وب اپليكيشن

مقالات رسمي it

وب اپليكيشن

۷۱ بازديد

بر گرفته از سايت ماز

برنامه تحت وببرنامه اي كه در آن تمام يا بعضي از قسمت هاي نرم افزار هر بار اجرا از وب بارگيري مي شود. در زير توضيحات مربوط به هر نوع آورده شده است.

ثبت اپليكيشن در گوگل پلي 
مبتني بر مرورگردر يك برنامه وب مبتني بر مرورگر ، كاربر به سادگي به يك وب سايت مي رود و دستورالعمل هاي JavaScript درون صفحات وب موجود است كه بازيابي مي شوند. همراه با برگه سبك HTML و CSS ، كه طرح بصري را ارائه مي دهد ، مرورگر كد را اجرا مي كند و صفحه را ارائه مي دهد. علاوه بر اين ، پردازش در سمت سرور به طور معمول براي دستيابي به پايگاه هاي داده و ساير توابع پشتيباني انجام مي شود. داده ها براي يك برنامه وب ممكن است به صورت محلي يا در وب يا در هر دو مكان ذخيره شود.
مبتني بر مشتريبرنامه هاي وب نيز ممكن است بدون مرورگر اجرا شوند. يك برنامه مشتري ، كه يا در رايانه كاربر يا دستگاه تلفن همراه نصب شده است يا در هر جلسه بارگيري مي شود ، با استفاده از پروتكل هاي استاندارد وب با يك سرور در وب تعامل دارد. اين شبيه به معماري "مشتري / سرور" است كه قبل از منفجر شدن اينترنت در شركت ها رايج بوده است ، به جز اينكه امروزه سرور در اينترنت است نه شبكه محلي.

انتشار اپليكيشن در گوگل پلي

درست مانند برنامه هاي مبتني بر مرورگر ، داده ها ممكن است از راه دور يا محلي ذخيره شوند. مشتري غني ، رايانش ابري ، ASP و SaaS را مشاهده كنيد.
برنامه هاي موبايل بوميتعداد بيشماري برنامه هاي بومي iOS و Android از وب براي اطلاعات تكميلي استفاده مي كنند ، مانند يك برنامه هواشناسي كه جديدترين اطلاعات آب و هوا يا يك برنامه سهام را دريافت مي كند كه آخرين قيمت بازار را دريافت مي كند. با استفاده از پروتكل HTTP وب ، برنامه هاي بي شمار تلفن همراه داده هايي را در پس زمينه بازيابي مي كنند كه ممكن است كاربران از اين امر آگاه باشند يا نباشند. برنامه تلفن همراه و برنامه بومي را ببينيد.

راياپارس تلفيق دانش و استراتژي


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.