ساخت سايت چه چيزي است؟

۷۶ بازديد

بر گرفته از سايت ماز
تفاوت قالب فراهم با قالب منحصر به فرد در ساخت سايت چه چيزي است؟ فراگيريرشته ي طراحي وب، ماهر بسيار جالب و در عين هم اكنون گسترده ميباشد. ماهر كه در آن اشخاص ميتوانند با به كار گيري خلاقيت و پشتكار خويش به پيشرفت هاي شاياني دست پيدا نمايند. به همين استدلال با گذر دوره كساني كه جذب اين فن مي‌گردد در هم اكنون ارتقاء ميباشد.

ثبت اپليكيشن در گوگل پلي
به جهت اين كه اشخاص در اولِ ورود خويش به‌اين فن شناخت چنداني با اين رشته ندارند سوال هاي متعددي براي شان مطرح مي‌شود. يك كدام از اين سوالهاي اين كه تفاوت قالب فراهم با قالب منحصر به فرد در ساخت سايت چه است و اين كه چرا در بعضي از موردها اشخاص از قالب هاي مهيا و در بعضا از موردها ديگر از قالب منحصر به فرد به كارگيري ميكنند. ما درين نوشته ي علمي تصميم داريم اين زمينه را گزينه باز‌نگري در اختيار بگذاريم و به‌اين سوال جواب دهيم، پس پيشنهاد مي‌كنيم ادامه ي اين نوشته‌ي‌علمي را از دست ندهيد.

انتشار اپليكيشن در گوگل پلي
طراحي وب سايتقبلي از اين كه به جواب سوال اصلي اين نوشته‌ي‌علمي بپردازيم و اين سوال را جواب دهيم، اذن دهيد براي آن نوع از كساني كه نمي دانند كاربرد قالب مهيا و قالب مخصوص در چه مواقعي به فعاليت مي رود، مسائلي را بيان كنيم.
در كل طراحي وب با به كارگيري از دو نحوه انجام مي‌شود، شيوه اوليه طراحي وب سايت با به كار گيري از قالب مهيا و شيوه ديگر طراحي وب با به كار گيري از قالب مخصوص ميباشد كه‌اين فعاليت معمولا با CMS ها يا اين كه سيستم رئيس محتوا انجام ميگردد.
سيستم رئيس محتوا نيز قابل انعطاف افزارهاي ذيل وبي مي‌باشند كه با به كارگيري از آنها مي اقتدار وب سايت هاي مختلفي تشكيل داد. در واقع اشخاصي كه به اندازه ي كافي درخصوص طراحي وب سايت علم و تجربه ندارند مي‌توانند سيستم رئيس محتواي خويش كه غالبا وردپرس ميباشد را روي هاست محلي يا اين كه هاست اصلي خويش نصب نمايند و آن گاه روي اين سيستم مدير محتوا قالب مهيا و يا اين كه قالب منحصر به فرد تارنما را نصب نمايند.

قالب فراهمبه صورت كلي قالب هاي فراهم به تارنما هاي پيش ساخته اي گفته ميشود كه اشخاص ميتوانند در پهنا صرفا يكسري دقيقه آن را روي هاست خويش نصب نمايند و آنگاه در پهنا يكسري ساعت محتواي متبوع خويش را روي آن قرار دهند و پس آن اشخاص ميتوانند يك وبسايت داشته باشند.
نكته اي كه درخصوص قالب وردپرس مي بايست به آن اشاره كنيم اين ميباشد كه هزينه ي راه‌اندازي تارنما با استعمال از قالب مهيا بسيار تحت ميباشد و كساني كه ميخواهند اين جور تارنما ها را فعال‌ساز‌ي نمايند نياز به تخصص خاصي ندارند.
در‌پي براي شناخت بيش تر شما با قالب فراهم، مزايا و معايب آن را گزينه باز‌نگري قرار ميدهيم.

راياپارس تلفيق دانش و استراتژي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.