كاربرد اندرويد ؟

مقالات رسمي it

كاربرد اندرويد ؟

۸۴ بازديد

بر گرفته از سايت ماز
كاربرد اندرويد ؟ ازآنجاكه اندرويد براي ارائه خدماتش بطور معمول از دستگاه هاي پرتابل و قابل حمل با دسترسي بي آلايش همچون ساعت، تلفن همراه، خودرو و ... سود مي‌گيرد، به خير و خوبي توانسته ميباشد طاقت فرسا افزارهايي همچون سيم كارت، دوربين، GPS براي استعمال از برنامه هاي تلفن همراه مبني بر حالت، بلوتوث، WiFi و همينطور به كار گيري از وب با طريق هاي متعدد جهت ساخت وب سايت نرم افزار ها و برنامه هاي تجارت الكترونيك بر روي اندوريد را به شايسته ترين صورت ممكن مدير نمايد. در حدود نيمي از جمعيت كشور‌ايران هم از اپليكيشن هاي داراي شهرت و مالامال كاردبري همچون تلگرام و اينستاگرام استعمال ميكنند كه از سيستم دليل Android  فايده ميگيرد كه‌اين آمار با‌گاز در حالا رويش مي‌باشد. مراحل توليد اپليكيشن اندرويد و پباده سازي برنامه اندرويد در جمهوري اسلامي ايران با‌گاز در هم اكنون ارتقاء است.

ثبت اپليكيشن در گوگل پلي
 
كسب درآمد از روش اندرويد ؟ شما از هر قشري از يوزرها كه باشيد مي‌توانيد با به كار گيري از برنامه هاي Android و توليد برنامه اندرويد مطلوب، تلاش شغل خويش را بالا ببريد يا اين كه با ارائه يك سفارش برنامه اندرويدي و پيگيري آن براي گروهي مختص از يوزرها، و فروش آن در ماركت هايي همچون كافه بازار و Google play به درآمد هاي بسيار بالا دست پيدا نمائيد.امروزه ميل به فهميدن، تلاوت كتاب، شنيدن و ديدن جهان از روش تلفن همراه في مابين يوزرها هواداران بخش اعظمي پيدا نموده است. ممكن ميباشد شما اطلاعاتي را گردآوري كرده باشيد كه بخواهيد آن را از روش يك اپليكيشن محتوايي اندرويدي به فروش برسانيد. مي‌توانيد به راحتي از روش در چنگ گذاشتن يك پوشه word، Excel، PDF، Power point و تبديل آن به يك برنامه محتوايي فعاليت با خزانه اطلاعاتي داخلي اندرويد با استعمال از SQLite يا اين كه هر نحوه ديگري اين داده ها را در چنگ ما قرار دهيد و در كوتاه ترين دوره با كمترين هزينه اين اپليكيشن را به اسم خودتان در بازار جهت فروش قرار دهيد.
توليد اپليكيشن اندرويدوجود معدل يك ابزار مجهز به سيستم ادله اندرويد به ازاي هر 2 نفر اهل ايران، نياز به برنامه نويسي اندرويد را جهت استعمال بهتر از دستگاه هاي جان دار، ميان هموطنان مان ارتقاء داده ميباشد. گروه برنامه نويسي اندرويد ماهان، پيشنهاد برنامه نويسي اندرويد شمارا با شايسته ترين كيفيت و دست كم هزينه تقبل مي‌نمايد. مراجعات روزمره اكثري از دانشجوها، معلمان، مهندسان، پزشكان و اساتيد جهت توليد برنامه اندرويد حكايت از نياز روز افزون استعمال از اين سيستم دليل دوستداشتني و مدام در دسترس را دارااست.

انتشار اپليكيشن در گوگل پلي
ايجاد برنامه اندرويديكي‌از هدف ها توليد تارنما برنامه نويسي اندرويد، توليد اپليكيشن اندرويد به همپا يادگرفتن توليد برنامه در اندرويد است. به اين خواسته ما هنگام پباده سازي اپليكيشن اندرويد ، از همگي پروسه ايجاد برنامه اندرويد فيلم گرفته و در هر جايي كه لازم بدانيم به طور صوتي نيز توضيح خوا‌هيم اعطا كرد تا شما بعداز اخذ برنامه اندرويدي، بتوانيد ضمن اطلاع از تمامي پروسه ايجاد برنامه در اندرويد ، علم لازم برنامه نويسي شبيه را به دست آوريد و خودتان تحت عنوان بسط دهنده برنامه اندرويد در آينده كار فرمائيد.

شركت رايا پارس عرضه كننده انواع اپكيشن در مشهد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.