رفع رمزگذاري آندرويد

۷۹ بازديد

انتشار اپليكيشن در گوگل پلي
يد:
• در رمزگذاري روي ورقه اكران پيام ناموفق، تحت عنوان پايين نشان داده شده‌است "تهيه و تنظيم دوباره تلفن" را كليك نمائيد.


• شما اكنون يك ورقه اكران مشابه به يكي‌از پايين نشان داده شده‌است را مشاهده كنيد.




• تلفن شما خواهد شد پس از يك‌سري دقيقه فعال سازي دوباره. بردبار باشيد و در انتظار براي علامت آفريننده تلفن به حيث مي‌رسد بعد از فعال سازي دوباره همان گونه كه در تصوير پايين نشان داده گرديده.


• در‌اين مرحله نهايي و آخرين، به شما خواهد شد نياز به راه‌اندازي دستگاه خويش را جديد و نو، با آغاز از تعيين مورد لهجه، به عصر و تلفن معمول تازه فعال سازي خصوصيت هاي.


اعتنا: تمامي خويش را داده، ياد نهان، جدا كننده و محتواي ذخيره گرديده تميز خواهد شد و فقط مي اقتدار مجدد تجديد بنا در صورتي‌كه آن را حمايت مي‌شد وقتي كه شما از اتمام تهيه و تنظيم موبايل خويش را مجدد.
در‌حالتي كه شما شم اين معالجه به رفع رمزگذاري آندرويد اشتباه ناموفق بسيار مخاطره آميز و زمانبر ميباشد، ما مي بايست شيوه ديگري كه شما‌را توانا به استعمال از تلفن خويش را به صورت معمول. براين اساس، آنچه كه ما انتظار دارا‌هستند for? اذن دهيد ما به بخش بعدي برويد تا اضافه بدانيد.
نصيب 3: چه‌طور به رفع نادرست رمزگذاري ناموفق با مكان نما ROM? تازهاين يك كدام از ديگر از خط مش هاي غير معمول و منحصربه‌فرد از تعمير كد گذاري قضيه خطاي ناموفق ميباشد.
حالا، كليه ما به خير از اين حقيقت ميباشد كه آندرويد يك پلت فرم بسيار گشوده ميباشد و اذن مي‌دهد تا يوزرها آن به تصحيح و تغيير و تحول ورژن هاي آن با دانلود و نصب هاي تازه و سفارشي ROM باخبر.
و از اين رو، پلت فرم گشوده آندرويد نقش بسيار مهمي در تصاحب كردن اين غلط خلاص گرديد. بدين برهان ميباشد اشاره گر ROM نو بسيار موثر براي رفع رمزگذاري ايراد ناموفق آندرويد ميباشد.
تغيير و تحول ROM بي آلايش ميباشد، اذن دهيد ما خاطر كليه ميباشد كه شما بايستي انجام دهيد:
در مرحله نخستين، يك حمايت كننده از تمام داده ها شما، پيكربندي و اپليكيشن را بر روي ابر يا اين كه اكانت Google خويش را. تنها تصوير پايين را مشاهده كنيد تا بدانيد كه چه‌گونه و در كجا.


آن گاه، شما مي بايست به مفتوح كردن بوت لودر بر روي دستگاه شما پس از اشاره به راهنماي ريشه موبايل خويش را و بازيابي سفارشي را تعيين نماييد.


زماني كه بوت لودر شما گشوده كرده اند، قدم بعدي اين ميباشد كه دانلود رام تازه، هريك كه به شايسته ترين وجه مطلوب شما.


اكنون براي استعمال از رام نو خويش را، شما مي بايست تلفن همراه خويش را در موقعيت ريكاوري ريستارت فرماييد و بعد از آن تعيين "نصب" و كاوش براي فولدر هاي فشرده را دانلود ROM. اين ممكن ميباشد يك سري دقيقه ارتفاع بكشد. شكيبايي و مطمئن گرديد كه تمام كش و داده را حذف فرماييد.


بعداز انجام اين فعاليت، شما بايستي براي باز‌نگري اينكه آيا يا اين كه خير شما رام نو به وسيله تلفن همراه آندرويد خويش را به رسميت شناخته گرديده.
به خواسته انجام اين فعاليت:
• مشاهده "پيكربندي" را گزينش فرمائيد و بعد "ذخيره سازي".


• در شرايطي كه رام تازه خويش را تحت عنوان "ذخيره سازي USB" به لحاظ مي‌رسد، و آن گاه شما با برد آن را نصب شده‌است.


رمزگذاري نادرست ناموفق ميتوانيد وضعيت رمزگذاري تلفن مي‌كنيد، كه بدان معنا ميباشد كه چنين رمزگذاري اشتباه ناموفق آندرويد تماما از بلوك هاي شما‌را از به كار گيري از تلفن و دسترسي به داده ها آن ميباشد. اين ميباشد كه خير چقدر شما ميتوانيد در چنين قوانيني ميباشد. در شرايطي‌كه شما با ايرادات مشابهي روبرو و يا اين كه هر كه تجربه آن را مي‌دانم، دريغ نكنيد براي به كارگيري و سفارش راه‌حل هاي ارائه گرديده در ابتدا. آنان محاكمه و آزمايش گرديده بوسيله بخش اعظمي از يوزرها كه تضمين كند كه‌اين نحوه امن و قابل اعتماد مي‌باشند. پس پيش برويد و آن‌ها را آزمون فرمائيد اكنون و ما اميد داريم كه به شنيدن از شما در تجربه خويش را در حل و فصل غلط رمزگذاري آندرويد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.