اهميت پباده سازي نرم افزار اندرويد و ios

۶۰ بازديد

انتشار اپليكيشن در گوگل پلي
در مقاله ها قبل در وبسايت رايا پارس به اهميت پباده سازي نرم افزار اندرويد و ios در رونق كسب و فعاليت پرداختيم و با ارائه آماري داراي اعتبار نشان داديم كه نرم افزار ها تا چه اندازه مي‌توانند حالت كسب و فعاليت شما‌را بهبود بخشند.
با اعتنا به اينكه صاحبان كسب و فعاليت معمولا ميزان دارايي محدودي را براي پباده سازي اپليكشن اندرويد در حيث ميگيرند ، بسيار داراي اهميت ميباشد كه با به عبارتي هزينه نخستين به سود دلخواه خويش دست يابند.درين نوشته ي علمي مي‌خواهيم نكات كاربردي درباره با پباده سازي نرم افزار اندرويد و ios و خطاها رايج در آن را بازگو كنيم.
نكته حائض اهميت در فرايند پباده سازي نرم افزار تلفن همراه اين ميباشد كه براي آن الگوريتم مشخصي  نيست  و به همين ادله مدام اشتباهاتي رايج دراين باره ديده ميشود . البته با رعايت اصولي كه بر حسب تجربه اشخاص حاذق دراين باره بدست آمده ميباشد مي اقتدار در دنياي نرم افزار ها غالب بود.
از گزاره مشكلات رايج در پباده سازي نرم افزار تلفن همراه كه مي بايست از آن ها بپرهيزيد مي شود به موردها پايين اشاره نمود:
پباده سازي UI و UX نامناسب و غير ماهر
پباده سازي UI  و UX ماهر و استفاده كننده پسند يكي مهمترين نكاتي ميباشد كه در پباده سازي نرم افزار بدون شك مي بايست رعايت شود.همينطور گذشته از هر چيز بايستي به ذوق و نياز يوزرها دقت كرد. البته اين به اين مضمون‌ وجود ندارد كه فقط به نياز مخاطب اكتفا كرده و خلاقيت و ابتكار عمل را در پباده سازي نرم افزار ناديده بگيريم .
تجهيزات و آيكن هاي نرم افزار بيش تر از اندازه باشد
هنگامي نرم افزار شما بيشتراز اندازه پيچيده و به هم ريخته باشد مخاطب مبتلا بلاتكليفي ميگردد و ترجيح مي‌دهد در پي نرم افزار هاي معمولي خيس برود.يك كدام از مشكلات رايج در پباده سازي نرم افزار ها تجهيزات مازاد و آيكن هاي زياد ميباشد. پس رعايت آساني در عين بدون نقص بودن يك فاكتور مهم در پباده سازي نرم افزار ميباشد.
نداشتن انگيزه  در پباده سازي نرم افزار و فقدان برنامه استرانژيك
هنگامي كاربري وارد نرم افزار شما مي‌گردد در كمتر از دو دقيقه بايستي بفهمد انگيزه اصلي و كاربرد اپ چه چيزي است؟ عدم شفافيت انگيزه و كاربرد اپ براي استفاده كننده يك كدام از مشكلات رايج در پباده سازي نرم افزار ميباشد. هنگامي استفاده كننده در نرم افزار گوشي شما سردرگم و بي انگيزه باشد تخت‌گاز اپ را از كاغذ گوشي خويش حذف خواهد كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.