گوگل پلي (Google Play Store)۱- تفاوت شمارش نصب در گوگل پلي و نصب در ادجاست گوگل پلي براي شمارش نصب، از متغيرهاي بخش اعظمي استعمال مينمايد، كه هيچ يك از اين معيارها نميتوانند به طور بدون واسطه براي مقايسه با نتيجه ها ادجاست گزينه استعمال قرار گيرند. براي مقايسه حاصل اين دو پلتفرم، مي بايست با بخش پشتيباني ادجاست تماس حاصل نماييد تا راهي بدون واسطه براي مقايسه نتيجه ها به شما ارائه دهند.
گوگل ادوردز (Google AdWords)۱- Attribution window متعدد ميان ادجاست و گوگل ادوردزAttribution window گوگل ادوردز، ۳۰ روزه ميباشد. در حالي كه، اين زمان براي ادجاست، به طور پيشفرض ۷ روزه و ولي بسته به انگيزه و مدل حساب شما قابل تغيير تحول ميباشد.
۲- بازاريابي دوباره (Remarketing)مقايسه نتيجه ها كمپينهاي remarketing در ادجاست و گوگل ادوردز، عمل مشقت ميباشد. به شما هم سفارش مي كنيم كه از انجام اين عمل صرف حيث فرمائيد. پلتفرم ادجاست، يك reattribution را اگر ميشمرد كه استفاده كننده (هر كه از روش كمپين remarketing گوگل ادوردز بدست آمد)، از روش deep linking بازگردد. در حالي كه، گوگل ادوردز از دسته بر پايه ي اتفاق افتاد (event-based) سود مي برد و نحوه اندازهگيري متفاوتي داراست.
۳- رويدادهاي داخل – اپشبيه نصيب قبلي، مقايسه نتيجه ها حوادث در بين ادجاست و گوگل ادوردز سفارش نمي شود. چون، ادوردز دارنده يك دوران ۳۰ روزه براي attribution window ميباشد. درصورتيكه كه كليكي درين برهه زماني روي اطلاع رساني و پيش از انجام روي داد به وسيله استفاده كننده مشاهده شود، روي داد داخل – اپ به مبداء كليك نسبت داده مي گردد. در حالي كه، پلتفرم ادجاست، اين اتفاق افتاد را به مرجع نصب در زمان قدمت استفاده كننده نسبت ميدهد و اين زمينه، سبب ساز بروز اختلاف در نتيجه ها خواهد شد. در واقع، طرزهاي مختلف اندازهگيري، سبب ساز به بدست وارد شدن حاصل گوناگون مي شود.
چهارشنبه ۱۴ اسفند ۹۸ | ۱۰:۴۹ ۸۳ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است